Adidas не зміг відстояти свої права на торгову марку

28 Червня 2019

Поділитись

Юстиційний суд Європи ухвалив, що знаменита у всьому світі емблема Adidas не є фірмовою торговою маркою, а отже не підлягає захисту за європейськими законами. Для того, щоб отримати захист на законних підставах логотип повинен володіти вираженими фірмовими особливостями, які можуть називатися торговою маркою.

Таке ж рішення прийняла і рада з прав на інтелектуальну власність три роки тому. Вони відмовилися оформити реєстрацію торгової марки.

Популярний німецький бренд спортивного одягу і взуття був змушений звернутися до суду через те, що бельгійська фірма використовувала на своїх товарах схожий логотип – дві смужки, тоді як в Adidas їх три. Але так як Adidas не зміг довести, що їх емблема є торговою маркою, європейське законодавство не буде захищати їх від можливого плагіату, що дозволить бельгійській компанії і далі використовувати дві смуги на своїй продукції.