Supermac позбавляє харчового гіганта McDonald’s торгової марки по всій Європі

18 Січня 2019

Поділитись

Корпорація McDonald’s втратила свої права на товарний знак “Big Mac” в справі Європейського Союзу, винесеному на користь ірландської мережі ресторанів швидкого харчування Supermac, згідно з рішенням європейських регуляторів.

Рішення відкликало реєстрацію McDonald’s товарного знака, заявивши, що найбільша в світі мережа ресторанів швидкого харчуваня не довела справжнього використання протягом п’яти років до подачі позову в 2017 році.

McDonald’s не відразу був доступний для коментарів з приводу рішення, яке компанія все ще може оскаржити.

Постанова дозволяє іншим компаніям, а також McDonald’s використовувати назву “Big Mac” в ЄС.

 У ній йшлося про те, що у McDonald’s ніколи не було продукту під назвою “Big Mac”, проте зазначено що McDonald’s використовував подібність двох назв, щоб заблокувати розширення ірландської мережі.

«Supermac в захваті від своєї перемоги в заявці на товарний знак і анулювання товарного знака Big Mac, існуючого з 1996 року», – заявив у своєму електронному листі засновник Пат МакДонах.

McDonald’s, який продає свої провідні бургери “Big Mac” на міжнародному рівні, представив роздруківки європейських веб-сайтів в якості доказів, а також плакати, упаковку і письмові свідчення представників компаній, що підтверджують продажу “Big Mac” в Європі.

EUIPO заявив, що свідчення від McDonald’s повинні бути підтверджені іншими видами доказів.
З роздруківок на веб-сайті «не можна зробити висновок про те, чи можна зробити покупку або як зробити замовлення», – йдеться в заяві EUIPO. «Навіть якщо веб-сайти надають таку можливість, інформація про замовлення відсутня».

McDonald’s історично був «надзвичайно спірним» в області законодавства про товарні знаки і, як правило, не програвав, каже Вільяджінн Маклін, професор права в Університеті Коннектикуту.

У 1993 році McDonald’s виграв судовий спір, що забороняє стоматологам в Нью-Йорку продавати послуги під назвою «McDental».

У 2016 році McDonald’s зазнав поразки від спроби сінгапурської компанії зареєструвати «MACCOFFEE» в якості товарного знака ЄС

Джерело: Reuters