Чи потрібна торговельна марка в розвитку вашого бренду?

17 Січня 2024

Поділитись

Чи потрібна торговельна марка в розвитку Вашого БРЕНДУ?

Єдина відповідь: ТАК!

Керівник практики інтелектуальної власності GlobalExpertUA, атестований судовий експерт  Наталія БЕГУШ пояснює:

  1. ТМ є візуальним символом компанії✅. Логотип, кольори, шрифти та дизайн допомагають їй вирізнятися на ринку серед конкурентів і встановлювати зв’язок між продуктами та їх виробником або надавачем послуг.
  2. Сильна ТМ сприяє формуванню довіри ✅ до продуктів або послуг, які ви пропонуєте.
  3. Завдяки сильній ТМ споживачі, які знають та довіряють їй, частіше будуть повторно купувати товари чи послуги✅. Якщо ви почнете розвивати свій БРЕНД в інших сферах, споживачі йтимуть до вас знову й знову.
  4. Успішна ТМ дозволяє швидше виводити на ринок нові продукти чи послуги. Якщо споживачі вже довіряють вашому БРЕНДУ, вони купуватимуть нові продукти від нього.
  5. Комунікація цінностей✅. ТМ може в рекламних кампаніях передавати цінності та повідомлення, важливі для вашої компанії. Наприклад, ви підтримуєте екологічність, це може бути відображено у вашій ТМ і маркетингових матеріалах. Для багатьох споживачів такі цінності є дуже!
  6. Рекомендації✅. Сильна ТМ сприяє рекомендаціям від задоволених клієнтів. Споживачі, які відчувають зв’язок із вашим БРЕНДОМ, рекомендуватимуть його іншим.

ТМ є важливою складовою просування БРЕНДУ на ринку, оскільки вона першою надає ВПІЗНАВАНІСТЬ та створює 1️-е ВРАЖЕННЯ про БРЕНД!

Потрібна консультація? Звертайтеся: https://ipexpert.org.ua/kontakti/