Які виникнуть складності з реєстрацією товарного знака маріхуани

11 Лютого 2019

Поділитись

Канада стала черговою країною, де дозволили вільний продаж марихуани, в зв’язку з цим хлинув «шалений потік» людей, які реєструють товарні знаки канабісу, але ці знаки мають невелику цінність, враховуючи правила, які не дозволяють компаніям публічно демонструвати їх практично де завгодно .

У червні 2016 року Келвін Бродус (відомий як Snoop Dogg) подав на реєстрацію в канадське відомство інтелектуальної власності логотип, який представляє собою семикінцевий неоново-зелений лист маріхуани з білим текстом з написом «LEAFS BY SNOOP» всередині. Після схвалення товарного знака він був опублікований в журналі товарних знаків для того, щоб громадськість протягом 60 днів змогла заперечити заявку. Компанія Maple Leaf Sports Entertainment прагнула продовжити термін розгляду заперечення і подала своє заперечення у вересні 2018 року.

Ця суперечка є першим, пов’язана з товарними знаками, коли компанія буде оскаржувати реєстрацію нового бренду канабісу, схожого до ступеня змішування з уже зареєстрованим брендом. Компанія-апелянт вважає, що новий товарний знак викличе у споживача негативну реакцію через зв’язок з наркотиком, який раніше був незаконним.

MLSE стверджує, що граматично неправильне написання слова «Листя» є унікальним, як і той факт, що слово розміщується на тлі в формі листа: поєднання правопису і положення тексту на схожому фоні є ключовим питанням того, чи можна очікувати від споживачів неправильного припущення, що кленове листя хокейної команди Торонто якимось чином пов’язані з продуктом канабісу Снуп Дога.

Джерело: Я і Закон.