Що таке МКТП та чому це важливо знати всім підприємцям?
30 Квітня 2024Абревіатура МКТП – що варто знати всім підприємцям
МКТП – це назва Міжнародної класифікації товарів та послуг для реєстрації знаків, яку було впроваджено завдяки підписанню Ніццької угоди. За умов цього документу, кожна країна (Україна також), яка бере участь в угоді, повинна використовувати МКТП як класифікатор для реєстрації товарів та послуг.
Для чого потрібна МКТП?
МКТП розподіляє всі існуючі товари та послуги за певними категоріями – класами. Це потрібно для того, щоб чітко ідентифікувати товари/послуги, виключити подвійні тлумачення та детально класифікувати товари та послуги. Всього МКТП містить 45 класів, в рамках яких відбувається реєстрація товарних знаків.
Чому про МКТП потрібно знати всім підприємцям?
Для того, щоб зареєструвати власну торговельну марку на товари чи послуги, підприємцям слід попередньо обрати клас МКТП. Це дозволить уникнути змішування ТМ різних компаній.
Вибір класу Міжнародної класифікації товарів та послуг – важлива процедура яка має визначальну роль у подальшій реєстрації, використанні ТМ та обсягу її охорони. Тому до вибору класу слід підходити максимально відповідально.
Необхідно пам’ятати, що товар чи послуга повинні чітко відповідати вказаному класу МКТП в заявці, адже у разі невідповідності знаку можна отримати відмову у реєстрації або згодом отримати визнання ТМ недійсною.
З актуальною редакцією Міжнародної класифікації товарів та послуг для реєстрації знаків, яку запроваджено з 1 січня 2024 року, можна ознайомитись на сайті Всесвітньої організації інтелектуальної власності.
Попередня відмова в реєстрації ТМ в Україні
Пам’ятайте, отримання попередньої відмови у реєстрації від експертів Відомства, не завжди стовідсотково означає, що ви не зможете зареєструвати вашу ТМ. Адже з моменту отримання висновку про відмову чи заперечення, ви можете підготувати обґрунтовану відповідь, додаткові документи та пояснення, на користь реєстрації заявленої торговельної марки.
Якщо ви тільки плануєте подати заявку на реєстрацію торговельної марки або вже отримали заперечення щодо неможливості її зареєструвати, радимо не втрачати час, а одразу звертатися до фахівців у сфері інтелектуальної власності, які допоможуть вам побудувати ефективну стратегію для реєстрації або підготувати обґрунтовану відповідь у разі попередньої відмови.
Зв’яжіться з нами зручним для вас способом та отримайте вичерпну консультацію та фахову допомогу: +38 (073) 853 26 13, info@globalexpert.ua
Подати заявку онлайн: http://tm.ipexpert.org.ua/golovna/